Followers

Friday, September 19, 2008

My first day!

today,im very sad because i already make my friend cry..i have a bit kesal! but now my feeling realy do not..i also cant , do no how say now my feeling..
我为了朋友愿意牺牲任何的东西,牺牲前来买礼物来逗回朋友的欢心,我宁愿。
但为什么我的友谊从小学到中学,我都成为中间人?我都是迁就朋友的人?我有点不甘心。但一些都是上天的安排。
hw to change all tis thing..i very difficult to make a decision..i very矛盾..i reli wan some one can help me to solve tis problem..but is cant,,imposible!
朋友是要一心一意的对待。我已付出全真心,但依然没有人懂。我曾经想过不要任何的朋友,甚至爱情。我宁可放弃,但我这会伤到身边的人。我不能太自私、不能只顾自己。我头开始痛了。

No comments: